Inzerujte efektivně​​​​​​​


Inzerujte efektivně

Ilustrační obrázek

Chcete, aby váš inzerát nesl své ovoce? Ze zkušeností víme, že se vyplatí inzerovat na 2–3 internetových portálech s největším rozsahem. Inzerci můžete posílit také tím, že oslovíte místní média. Vyplatit se může rovněž označení nemovitosti cedulí s informací o prodeji a s telefonním číslem. Dobrý realitní makléř vám propagační banner nechá vyrobit. Nebo si ho můžete nechat vytvořit v grafickém studiu.

Nezapomeňte také na své přátele a známé. Oslovit lidi z vaší bezprostřední blízkosti bývá tím nejlepším a nejrychlejším způsobem reklamy. Navíc vás to nic nestojí.

Jaké jsou zásady fungující propagace?


  • snažte se odlišit od konkurence
  • investujte do kvalitních fotografií a videoprezentace
  • uveďte kontakty na odpovědnou osobu
  • pravidelně inzerát aktualizujte
  • pohrajte si s obsahem a uveďte co nejvíce informací o nemovitosti
  • vyberte správnou titulní fotografii, která nejlépe představí vaši nemovitost



Rad a tipů, jak zaujmout potenciální kupce, máme více. Přečtěte si, co by měl obsahovat každý úspěšný inzerát v článku " Zapracujte na inzerci".

PŘÍPADOVÁ STUDIE  NÁKUP NOVÉHO DOMOVA

PŘÍPADOVÁ STUDIE  NÁKUP NOVÉHO DOMOVA

Věříte, že zvládnete nákup nemovitosti snadno sami? Proč platit za služby realitní kanceláři? Podobně uvažuje většina kupujících. Vybrat nemovitost na internetu, absolvovat prohlídku, dohodnout cen...

Jak se ponořit do nákupu domu a neztratit dech

Jak se ponořit do nákupu domu a neztratit dech

Koupě domu se může stát jedním z nejšťastnějších momentů života, ale může i pěkně potrápit. Dokážete udržet emoce na uzdě a považovat nákup domu za investiční transakci?