Hypotéka na míru
Ještě před několika lety se museli žadatele při vyřizování obrnit trpělivostí. Vyřízení hypotečního úvěru trvalo i několik měsíců.
I když je dnes vše daleko jednodušší, s určitou administrativní náročností při žádosti o hypotéku musíte počítat. Pokud jste se rozhodli financovat ať už nákup nebo rekonstrukci hypotékou přijďte se k nám poradit. Využijte našich nadstandardních služeb a spousty bonusů čekajících právě na Vás.
Náš hypoteční specialista šetří Váš čas i peníze. Na jednom místě a bez potřeby obcházení finančních institucí, srovná aktuální nabídky všech bank a pomůže pro Vás vybrat tu nejvhodnější. Proč obcházet všechny banky a vyhodnocovat jednotlivé nabídky, když můžete mít s naším hypotečním specialistou všechny banky pohromadě.
Nejlepší dobou pro první setkání se specialistou je před podpisem jakékoli smlouvy.
Spolupráce s hypotečním specialistou v 9 krocích
1. Připraví Vám dle Vašich představ a požadavků hned několik propočtů hypotečních úvěrů, ze kterých společně vyberete tu nejvhodnější. Aby byla nabídka co nejpřesnější, musíme znát odpovědi na tyto otázky:
- jaká má být výše úvěru,
- kolik budete do záměru vkládat vlastních zdrojů,
- druh nemovitosti,
- co se bude z hypotéky financovat
- záměr - koupě, rekonstrukce, refinancování, majetkové vypořádání aj.,
- výše vašich průměrných příjmů a výdajů
- pokud jste OSVČ, doporučujeme vzít s sebou na první schůzku daňové přiznání za poslední kalendářní rok.
V návaznosti na tyto poskytnuté informace se dozvíte, jakou částku vám jsou schopny banky půjčit, kolik budete splácet i jaké budou celkové poplatky s vyřízením hypotečního úvěru.
2. Jestliže jste společně s hypotečním specialistou vybrali a odsouhlasili ten nejvhodnější finanční ústav, ihned obdržíte potřebné formuláře, které k vyřízení hypotéky bude potřeba do banky odevzdat.
- potvrzení o příjmech – na mzdové účtárně si necháte potvrdit příjmy. U podnikatelů se specialista zaměří především na daňové přiznání za poslední kalendářní rok a jeho optimalizaci.
- smlouva – dle účelu úvěru bude potřeba doložit buďto kupní smlouvu, rozpočet na rekonstrukci nebo výstavbu, smlouvu o majetkovém vypořádání nebo v případě refinancování původní úvěrovou smlouvu – zde Vám specialista poradí, co budou v bance potřebat.
3. S výše uvedenými dokumenty v ruce společně sepíšeme žádost o hypotéku do konkrétně vybrané banky. Specialista ještě ověří správnost dokumentů a postará se o jejich předání bance.
4. Po přijetí žádosti se s bankou dohodnete na vypracování odhadu nemovitosti, která bude předmětem zástavy. S výběrem spolupracujících odhadců Vám rádi pomůžeme a seznámíme s tímto procesem. Odhadce následně provede prohlídku nemovitosti a vypracuje odhad, který odevzdá příslušné bance.
5. Po předložení všech těchto dokumentů bance, nastává fáze schvalování vašeho úvěru. Pakliže je úvěr schválen, banka připraví úvěrové smlouvy a po pečlivém přečtení celé dokumentace přichází na řadu samotný podpis smluv. Podpis probíhá buďto v bance společně s naším hypotečním specialistou nebo u nás v kanceláři.
6. Pokud jsou pro Vás důležité jistoty, nabídne Vám náš specialista vhodné životní pojištění i pojištění nemovitosti, které je často k zastavované nemovitosti vyžadováno z důvodu vinkulace ve prospěch banky. K tomuto Vám banka opětovně připraví formulář, který si necháte potvrdit pojišťovnou.
APLU specialista Vám pomůže i s finančním plánem, který zohlední pravidelné splátky hypotéky i další výdaje. S promyšleným finančním plánem tak můžete zůstat klidní i v nepříznivé životní situaci.
APLU specialista Vám pomůže i s finančním plánem, který zohlední pravidelné splátky hypotéky i další výdaje.
7. Současně s úvěrovou smlouvou podepíšete i zástavní smlouvy k zastavované nemovitosti. Při koupi je podepisuje prodávající jakožto stále vlastník tohoto majetku. V ostatních případech Vy, jako majitel nemovitosti. Prodávajícího budeme samozřejmě o této nutnosti informovat. Tyto podepsané zástavní smlouvy se následně vloží na katastr nemovitostí, kdy vám i v tomto bude hypoteční specialista nápomocen.
8. Na řadu přichází čerpání úvěru v bance. Přinesete-li do banky pojistku s vinkulací a potvrzený návrh na vklad zástavy z katastru nemovitostí (získáte na počkání), můžete dát příkaz k odeslání peněz.
9. Spolupráce s hypotečním specialistou přináší mnoho výhod. Nejen, že Vám ušetří mnoho času s vyřizováním nutné administrativy, ale sleduje s vámi celý proces schvalování. Je pro Vás oporou při čerpání financí, poskytuje poradenství při splácení vaší hypotéky a dokáže vyjednat nestandardní požadavky v bance.
Rovněž je připraven řešit nečekané situace a jeho znalostí můžete využít i v době změny fixace úrokové sazby, kdy je možné splatit část úvěru nebo dokonce za výhodných podmínek úvěr navýšit. Jednání o podmínkách pro další dobu splácení u stávající banky nebo vyřízení refinancování k jiné bance bez administrativní zátěže nejsou výjimkou.
Čerpáním hypotéky ale naše služby nekončí. Pokud vás zajímají možnosti zajištění pasivních příjmů a finanční svobody, rádi vás budeme dále vzdělávat v oblasti investování do nemovitostí.