Správa bytových domů
Staráme se o komplexní správu bytových domů, bytů i nebytových prostor. Přenechejte nám veškeré starosti s vedením účetnictví, vyúčtováním služeb, technickou správu a související činností.
O co se postaráme?
1. Dokumentace
- Archivace všech dokumentů vlastníka nemovitosti po dobu správy.
- Majetkoprávní a stavebně technická dokumentace nemovitostí.
- Archivace a vedení dokumentace v podobě nájemních a jiných vztahů k spravovaným nemovitostem.
2. Pasportizace
- Vedení pasportů domů, bytů, provozních jednotek, nebytových prostor a pozemků.
3. Úklid
- Úklid společných bytových prostor, nebytových objektů a přiléhajících komunikací včetně údržby zeleně na pozemcích aj.
4. Havarijní služba
- Zajištění nonstop havarijní služby v oblasti vody, plynu, elektřiny apod.
5. Dodávky médií
- Smluvní zajištění dodávek médií v rámci služeb spojených s užíváním jednotek a společných částí nemovitosti (elektrická energie, TUV, plyn, teplo, odvoz odpadu, výtah, STA apod.).
- Pravidelný odečet měřidel či odpočet měřidel spotřeby TUV, SUV včetně související administrativy.
- Evidence vodoměrů.
- Zpracování energetického plánu pro úsporu energie a snížení nákladů.
6. Revize
- Kontroly a revize v řádně stanovených termínech, odstranění zjištěných závad dle prováděcích předpisů.
- Zpracování plánu revizních kontrol, provádění pravidelných prohlídek.
- Plnění předepsaných povinností v oblasti PO a BOZP.
7. Opravy
- Kontrola stavu nemovitosti v pravidelných intervalech.
- Zajištění oprav, údržba domů, bytů a nebytových prostor.
- Kontrola provedených oprav.
- Roční vyhodnocení stavebně-technického stavu svěřených nemovitostí.
- Sestavení návrhu finančního plánu na pokrytí nákladů na opravy a údržbu.
- Zajištění rekonstrukcí, nástaveb či výstaveb.
- Provádění výběrových řízení na stavební firmy, investory a dodavatele.
- Evidence a vedení dokumentace prováděných oprav, sledování záručních lhůt.
V případě zájmu o naše služby nás kontaktujte.
Ovládací prvek Obrázek